akcija prikupljanja donacija za

preuređenje stana u Splitu za

mlade Meastralovce

31. prosinca 2021.

HVALA DOBRI LJUDI!
Vrijeme je, dok još bujaju emocije, zahvaliti onima koji su nam omogućili održati dobrotvornu večeru za djecu Maestrala.
Večeru je osmislio naš prijatelj i volonter, glazbenik Ivan Perak onda kada smo mi u Maestralu mislili da ne možemo od brojnih redovnih poslova ništa dodatno raditi. No kako smo dobivali samo potvrde dobrih ljudi koje smo zatražili pomoć – morali smo se USUDITI ❤.
Odmah smo kontaktirali Studentski dom Kampus Split koji su nam odobrili prostor zahvaljujući ravnatelju Ivanu Žižiću, a uskoro i ponudili suorganizaciju. Matej Sunara i Luka Podrug su bili stalno uz nas. Ruku nam je pružila Zrinka Bilokapic iz Promocija BB i njena Sandra Buljubašić, te Maja Maja LuVi Leksic s Radio Dalmacije.
One su animirale sve medije i omogućili nam da uđemo u svaki dom, u svaku firmu i dotaknemo mnoge. Hvala medijima koji su nas pratili od samog početka ? ? ?
Tanja Stipišić nam je napravila vizuale akcije.
Gospodin, kuhar i velika ljudina Duje Pisac je prihvatio ideju i odmah rekao kao iz topa “Hvala vam sad će i nama biti pravi Božić” i organizirao svu spizu uz pomoć prijatelja kuhara Hrvoja Zirojevića, Ante Pisca, Roko Puce , Pere Savanovića, Matka Ivanišević i Duje Milića i vlasnika restorana Biberon, gospodina Denisa Pavlovića.
Hvala svim kuharima, pomoćnim kuharima, konobarima iz restorana Gusar, Re di mare i Kod Mije.
Hvala volonterima koji su danima pripremali prostor. Hvala Bacomu, Udruženju Vina Dalmacije, Jamnici, Dalmacijavino, Panis….
Binu nam je ustupio gospodin Denis Pletikosa i Mediteran produkcija.
Maestro Joško Banov je okupio sve glazbenike, pa hvala Graši, Zori, Doris, Ivi, Tereziji, Josipu, Bendu Joška Banova i Grašinom bendu, kao i Dj Johnny & Boris Plazibat Sax koji su sve oduševili.
Hvala ton majstorima Srećku Damjanoviću i Eduardu Ivandiću. Hvala Kbk Dalmacija, g. Zvonimiru Čikotić
Naša Edita Lučić Jelić i Pere Vitez Eranović su rado prihvatili voditi program i uveličati večeru.
Hvala našem momku Joško Lalić na pomoći u organizaciji i spremnosti izložiti se, kao i Anti, Kati, Petri, Tomi, Kati, Sari, Dinu.
Ponosni smo na naše mlade i oni daju smisao svemu ❤.
Hvala i našim Maestralićima koje su pripremile teta Ena Prgomet i Marinela Stojan a haljinice ustupila Sanja Marsic iz Koko Kidsa. Velike cure su se sredile u frizerskom Style.
Prostor nam se sama ponudila i svjetski sredila Maja Bat-Bojčić i njen @M Rich design, @Slovarica i Baloni za sve.
Fotografiranje je također volonterski napravio Ivica Matić sa svojim timom i Dalibor Gabela, a snimanje Jakov Matić iz SC.
Zahvalnice je napravila naša kreativna ekipa iz podružnice Miljenko i Dobrila?.
Hvala svim uzvanicima koji su se odazvali, kao i svakome tko je iskazao želju. I onima koji su uplatili donaciju. Hvala Livajinoj supruzi Iris Rajčić i Nives Ivanković na dresu.
Hvala i dobrom čovjeku na velikoj donaciji i točki na „i“ naše akcije.
Svi oni koji i dalje žele podržati djecu i Maestral mogu svoje donacije (za opremanje stana – nadamo se da će nam taj dio trebati oko ljeta) uplatiti na žiro račun Maestrala HR1023900011100024990 ili kupiti umjetničke slike poznatih hrvatskih umjetnika putem? web shopa? na stranici Maestrala.
Web Shop je, kao poklon Maestralu, izradila informatička firma iz Splita koja je poznata po svojim brendovima DB Touch, Hotel’s Touch i Plurato.
I na kraju, hvala timu Maestrala, Iva Polic i Maji Letilović koje su se dale u ovoj avanturi.

I neizmjerno hvala Peraku koji je pratio svaki segment i visio na Kampusu, usklađivao sve… i zapravo napravio ogromnu stvar ? ? ?

Sad idemo realizirati obećano i jedva čekamo pokazati što smo svi zajedno napravili ❤

29. prosinca 2021.

ZAJEDNO MOŽEMO SVE! Za našu djecu za naše mlade!
Sinoć je Split dokazao da zajedno možemo ostvariti svaki san.
U predivnoj večeri organiziranoj u restoranu Kampus Studentskog centra ugostili smo brojne donatore, visoke dužnosnike, brojne naše prijatelje.
Hvala svakome tko je doprinio da se ostvari san; kuharima, glazbenicima, volonterima konobarima, donatorima hrane i pića, medijima, našim volonterima PR stručnjacima.
Hvala našim mladima, djeci i djelatnicima koji su se nesebično dali u ovoj akciji.
Svi zajedno smo učinili čudo, i u 15tak dana akcije prikupili 375 tisuća kuna za preuređenje stana u Marulićevoj za naše korisnike.
Hvala! Mi još mislimo da sanjamo.

17. prosinca 2021.

U SAMO 3 DANA POPUNJENA DOBROTVORNA VEČERA ZA DJECU MAESTRALA! Donirajte i dalje!

U rekordnom roku, tri dana nakon medijske objave o akciji prikupljanja donacija za preuređenje stana u Splitu za mlade Meastralovce, starije od 18 godina, Splićani i stanovnici okolnih gradova rezervirali su, svojim donacijama u vrijednosti od 140 tisuća kuna, sve raspoložive stolove u restoranu za najavljenu Dobrotvornu večeru za djecu Maestrala.

Popunjavanjem 35 stolova za večeru završena je prva faza akcije prikupljanja donacija za obnovu stana u Splitu, a druga faza se nastavlja kroz prikupljanje novčanih donacija ili doniranjem građevinskog materijala sve dok se postigne cilj – sakupiti 350 tisuća kuna, na koliko su procijenjeni radovi. 

Večera zahvale donatorima zakazana je za 28. prosinca u 19.30 sati u Restoranu Kampus, a organizirana je uz velikodušnu pomoć poznatih hrvatskih kuhara (Hrvoje Zirojević, Ivan Pažanin, Duje i Ante Pisac, Roko Puče, Pero Savanović, Matko Ivanišević i Duje Milić),kao i višegodišnjih prijatelja Maestrala – Petra Graše, Zorice Kondže, Joška Banova, Doris Dragović, Iva Amulića, glumice Nives Ivanković, operne i koncertne pjevačica Terezije Kusanović te voditelja Edite Lučić Jelić i Pere Eranovića.  

Građani i tvrtke koji su se priključili akciji – donirali su novčane iznose, 400 kuna za sjedalicu ili 4 tisuća kuna za rezervaciju cijelog stola u restoranu. Organizator večere je Dječji dom Maestral, a suorganizator Studentski centar.

Kako aktualne okolnosti i epidemijske mjere ne dopuštaju veći broj stolova u restoranu, te samim time i nazočnost više donatora, Dječji dom Maestral zahvaljuje medijima, kao i dosadašnjim  donatorima, te poziva i ostale da se priključe drugoj fazi prikupljanja donacija: 

“Zapalili smo iskru, akcija prikupljanja donacija i dalje traje, sve dok ne postignemo i novčani cilj – oko 350 tisuća kuna. Zato donirajte i dalje, a dobrodošle su i donacije u građevinskom materijalu. Podržimo našu djecu, pružimo im ruku i omogućimo im bolje uvjete stanovanja, kakve imaju i njihovi vršnjaci.” – naglašava ravnateljica Dječjeg doma Maestral Jelena Burazin.

Svoju uplatu možete izvršiti na žiro račun Maestrala HR1023900011100024990, s naznakom u opisu plaćanja:  “Za obnovu stana u Marulićevoj ulici u Splitu.” 

Dječji dom Maestral Split djeluje na trinaest lokacija i trenutno skrbi o 148 korisnika, u dobi od rođenja do 21 godine, djece i mladih bez odgovarajuće roditeljske skrbi. 

Naša vizija je da svako naše dijete i mlada osoba, uz skrb koju im pružamo, živi u ugodnim, toplim i opremljenim prostorijama, kako bi imali, barem stambene prilike, kao što ih imaju i njihovi vršnjaci. 

13. prosinca 2021.

DOBROTVORNA VEČERA
ZA DJECU MAESTRALA

Pružimo im ruku! Zajedno za bolje uvjete njihovog života.

Dobrotvorna večeru za djecu Maestrala će biti održana u utorak, 28. prosinca u 19:30 sati u Restoranu Kampus Studentskog centra u Splitu, a okupit će sve ljude dobrog srca koji tijekom prosinca doniraju sredstva za preuređenje stana u Splitu za mlade Meastralovce, starije od 18 godina.

Večera zahvale donatorima organizirana je uz velikodušnu pomoć i odaziv poznatih hrvatskih kuhara (Hrvoje Zirojević, Ivan Pažanin, Duje i Ante Pisac, Roko Puče, Pero Savanović, Matko Ivanišević i Duje Milić), kao i višegodišnjih prijatelja Maestrala – Petra Graše, Zorice Kondže, Joška Banova i Iva Amulića,  glumice Nives Ivanković te voditelja Edite Lučić Jelić i Pere Eranovića. Dječji dom Maestral je organizator, a Restoran Kampus je suorganizator večere.

Kako se građani i tvrtke mogu priključiti akciji darivanja donacija za preuređenje stana u Marulićevoj ulici u Splitu? 

U Restoranu Kampus je na raspolaganju 35 okruglih stolova (za 10 osoba), a donacija/ rezervacija jednog stola je  4 tisuće kuna. Osim rezervacije stola, moguće je rezervirati i pojedinačno mjesto (sjedalicu) za stolom, a u tom slučaju donacija/ rezervacija je 400 kn/ sjedalici (osigurana hrana, piće i zabavni dio).

Uplate donacija mogu se već danas obaviti na žiro račun Maestrala HR1023900011100024990 s naznakom u opisu plaćanja: “Dobrotvorna večera za djecu Maestrala”. 

Kako je broj stolova ograničen, a određeni broj tvrtki i građana se već priključio ovoj akciji, molimo da prije uplate kontaktirate Maestral na broj mobitela  099 6604628 ili e-mail korisnik213@socskrb.hr 

Naša vizija je da svako naše dijete i mlada osoba živi u ugodnim, toplim i opremljenim prostorijama, kako bi imali, barem stambene prilike, kao što ih imaju i njihovi vršnjaci. 

Hvala vam!